Dámy a pánové skvělý hráč SWAT 4 a jeden ze základních kamenů FoX. 

    Aleš "Ali" Bálek

    Jaká byla tvoje první hra pro více hráčů a zkušenost?

    CS a poté S.W.A.T. 4 a zkušenosti s hrou byli takové, že jsem u ní zůstal na 10 let.

     

    Kolik ti bylo let, když jsi začínal s hraním her pro více hráčů?

    Poprvé jsem čichl ke hře Doom a Duken Nuken, které jsem začal hrát asi okolo 14 let, ale v té době už nějaký ten rok frčela, takže mě odradili „skilleři“.

     

    Jaká je dodnes tvá nejoblíbenější hra?

    Dnes hraju CS:GO, ale jsem v tom obrovská lama, takže nevím, jestli nejoblíbenější znamená nejhranější. To byl pro mne vždy S.W.A.T. a doufám, že již brzy budu moci říct Ready Or Not.

     

    Máš nějakého herního partnera se kterým se ti hraje vždycky dobře a máš při hře ten správný odpočinek?

    Momentálně často hraju s Peťou.

     

    Měl jsi někdy nějaký herní vzor?

    Asi ani ne.

     

    Jsi jeden z dlouholetých členů. Jak jsi vnímal FoX na začátku a jak ho vnímáš dnes?

    Dnes se musím přiznat, že už nejsme rodina jako jsme bývali, ale to je pouze tím, že si každý „šmrdlá“ svoji hru. Chtělo by to konečně něco, co nás opět spojí.

     

    Co pro tebe FoX znamená?

    Fox je dnes parta známých, kteří občas spolu stráví víkend, ale každý to samozřejmě vnímá jinak.

     

    Byl jsi jeden z nejlepších v týmu SWAT 4. Jsou nějaké momenty, na které rád vzpomínáš?

    Nejraději vzpomínám na to, že jsme na našem serveru dokázali ve třech vyklepnout celý tým protihráčů.

     

    Ve SWAT 4 jsi byl průbojný střelec, který neměl problém porazit v souboji i tu největší elitu v čem tkvělo tajemství tvého úspěchu?

    To je myslím právě dané časem, který kdo u hry tráví. Čím více zná hráč mapu a různé kempy, tím méně umírá.

     

    Byl jsi úžasný technický hráč, který uměl skvěle hrát v každé, jakkoli nepříjemné situaci. Co bys řekl, že bylo hlavním důvodem tvých úžasných dovedností ve SWAT 4?

    To skoro zní jako bych byl nějaká hvězda, ale je třeba si uvědomit, že SWAT v době naší největší slávy, pokud to tak mohu nazvat, hrálo 5 000 – 10 000 lidí.

     

    Byl jsi někdy ve hře nervózní?

    Asi první 3 CW potom pohoda.

     

    Byl jsi často soustředivý hráč s občasným vůdcovským projevem při hře. Bylo tvým dlouhodobým plánem se poté stát In-Game Leaderem?

    Těžko říct, jak v běžném, tak v herním životě vždy řeknu to, co si myslím. Nejlepší hráč nemusí být dobrý velitel a je to dané spíše geneticky. Buď to tam máš nebo ne, ale v životě se mi potvrdilo, že lidé, kteří o funkci stojí, na to buňky nemají a v konečné fázi nestojí za nic.

     

    Ty jsi byl nejen skvělým hráčem SWAT 4, ale také jsi poté hodně ovlivnil sekci WoT a zaznamenal pár skvělých úspěchů jak v roli hráče, tak v roli velitele. Čím bys řekl, že je to způsobeno?

    Pokud to mám opět trochu promíchat s běžným životem, podstatnou roli hraje řešení situací v danou chvíli a udělat to rozhodnutí i za cenu, že je špatné.

     

    Co bys řekl, že dnešním hráčům chybí, aby dokázali lépe rozvíjet své dovednosti?

    Základním kamenem je, že již nemáme společnou téměř žádnou hru a hráči nemají motivaci, kterou kdysi viděli ve svých spoluhráčích.

     

    Jaký byl tvůj postup při velení jednotky?

    Co se týče WoT, mou strategií bylo postupně útočit z obraných pozic, ale občasný rush a překvapení středem mělo své kouzlo.

     

    Co bys řekl, že je tvojí největší předností v hraní?

    Dnes asi žádné přednosti nemám, stal se ze mne sólista a CS:GO vnímám jen jako odreagování.

     

    Stalo se ti někdy, že bys byl s nervy v koncích a proč (tzv. Syndrom vyhoření)?

    Ano stalo se to u WoT, když postupně upadal zájem o hraní této hry a nesložilo se ani CW.

     

    Byl někdo z FoX tvojí inspirací při hraní?

    Inspirací byl pro mne vždy celý tým.

     

    Považuješ se spíše za klidného nebo vybuchujícího hráče?

    ????

     

    Měl bys nějakou radu pro mladší hráče, jak mohou zlepšit své dovednosti?

    Neumírat. ????

     

    S kým si myslíš, že je největší sranda při hře?

    Se všemi starými hráči.

     

    Byl ti někdo z FoX protivný?

    Jistě že někdy ano, ale jsme přece profesionálové. ????

     

    Myslíš si, že dnešní FoX klan má na to, aby se zviditelnil na profesionální scéně?

    V žádné stávající hře si myslím nemáme šanci na úspěch a uvidíme co přijde. Momentálně je právě v očekáváni Ready or Not tak uvidíme, co to přinese.

     

     

    Velice stručný takový je Ali. Hráč, kterého se mi dlouhou dobu nedařilo ve SWAT 4 porazit a prošel jsem si peklem, než se to konečně povedlo. I tento hráč si okusil, jaké to je být velitel a to doslova. Mít na starosti 100 lidí a vést je k dobrým výsledkům není pro každého a za celou svoji aktivitu u nás to byl neobyčejný hráč. Ptal jsem se „Jaký Ali byl jako velitel?“. Odpovědi mě opravdu překvapili. Ve většině případech se odpovědi shodovaly v jeho tvrdém režimu a nebrání si servítek. Ovšem každý z těchto lidí poznamenal, že jako velitel byl velice dobrý, a i přes jeho pevnou ruku v něm měli kluci obrovskou oporu.

     

    Alimu mockrát děkuji za poskytnutí rozhovoru. A i přes to, že se moc nepotkáváme ve hře věřím, že na dalším srazu se uvidíme. Děkuji ti.

    Ostrava Championship 2018 Rainbow Six: Siege LAN se již blíží a proto je potřeba Vás všechny, hráče i fanoušky, uvést do děje. Předáme Vám informace, které je potřeba vědět. Ať už nás budete sledovat přes živé vysílání nebo budete přímo na akci.

    Datum konání akce je 25.8.2018, turnaj bude zahájen úvodní řečí v 8:30. Turnaj by měl končit cca okolo 20:00 téhož dne. Diváci mají vstup zdarma, a proto se neváhejte k nám připojit na živo. Určitě bude nějaký ten čas na pokec jak s hráči týmu FoX, tak s vedením. Místo konání je v herním klubu Black Lotus Gamers Ostrava. Sám jsem tam nikdy nebyl, ovšem chytrý strejda Google Vám jistě pomůže najít cestu. Měl by být k dispozici bar s nealkoholickými i alkoholickými nápoji a něco málo k snědku. Pohybující se cenová relace nám bohužel není známá. Vzhledem k časové ose začátku a konci se ještě uvidí, zdali se bude konat nějaká akce po skončení turnaje. Na rozhodování bude mít velký vliv i únava a chuť. Každopádně určitě by nebylo od věci dát si aspoň společně jedno pivko.

    Odkazy níže v článku.

    Black Lotus Gamers Ostrava

    Ostrava Championship 2018

    Jsem opravdu rád, že vám mohu poskytnout rozhovor s dlouholetým členem klanu FoX panem Karlem „Hayha“ Koudelkou, se kterým jsem již od dob SWAT 4 hrál snad všechny dosavadní hry pro více hráčů. Pro mne rozhodně zkušený hráč, který ví, o čem mluví a jeho vůdcovské dovednosti jsou k nezaplacení. Dámy a pánové Karel „Hayha“ Koudelka.

     

    Hayha – Karel Koudelka

    Ahoj, jmenuji se Karel Koudelka. Po více než 30 let brázdím tuhle naši krásnou planetu, tedy přesněji je mi 32 let , což se brzy změní. Narodil jsem se se tedy 18.9.1985 v Prostějově a tam jsem prakticky žil až do svých 28 let. Nyní pobývám ve Zlíně. Moje Alma mater je pedagogická univerzita v Olomouci, což považuji stejně za vtip, ale každý podle svého. Můj život je celkem zajímavý, ale to je na dlouhé povídání. Nejdůležitější mne teprve čeká! Kdo mne zná ví, jak to myslím, kdo mne nezná dojeďte někdy na sraz. Tam se dozvíte nejvíce a nejlépe.

     

    Jaká byla tvoje první hra pro více hráčů a zkušenost?

    Je to již dlouho, ale bylo mi 14 let a chodil jsem do herny, tam se hrál Quake 2, tak jsem ho začal pařit taky. Pak už se to táhlo, nastal rozkvět techniky a spolu s ní i rozkvět her. První, co jsem vyzkoušel na netu byl Unreal Turnament 2003, po něm COD1. Zkušenost je zvláštní odvětví, vždy jsem virtuální svět miloval, naštěstí nejsem ten, který by si ho pletl s reálným. První zkušenosti byly senzační. Když je něco nové je to vždy senzační, já si touhle dobou prostě prošel a zatím se mi z ní neodchází lehko.

    ????

     

    Kolik ti bylo let, když si začínal s hraním her pro více hráčů?

    Na lan připojení 14, na netu poprvé pořádně až v 15-16 letech.

     

    Jaká je dodnes tvoje nejoblíbenější hra?

    Ufff… to je těžká otázka… je jich hodně od strategií po akční FPS hry. Mám rád každý žánr jsem prostě od přírody zvědavý.

     

    Máš nějakého herního partnera se kterým se ti hraje vždycky dobře a máš při hře ten správný odpočinek?

    Mám jich hodně a vždy záleží  na tom, jak se kdo chová a vystupuje. Mám rád samozřejmě přítomnost starých harcovníků z naší minulosti, ale to neznamená, že nerad slyším nové hlasy. Co se týče hlasu a příjemnosti, osobnosti, vystupování, tak ten už není bohužel mezi živými, což je mi velmi líto, byl to vždy dobrý pokec a pařba. Nechť je ti země lehká Janny. Další přátele už ani nemusím jmenovat však oni ví.

     

    Měl jsi někdy nějaký herní vzor?

    Nikdy jsem žádný velký vzor neměl, ale co se týče gamingu a posléze multiplayer her tak je to Johnathan Wendel alias Fatal1ty. Je to prakticky průkopník, který by neměl být zapomenut a který dokázal, že i business se dá aplikovat na herní a progamingový svět.


    Odkaz v anglickém ( https://en.wikipedia.org/wiki/Johnathan_Wendel ) a českém jazyce ( http://www.abicko.cz/clanek/casopis-abc/6903/fatal1ty-profesionalni-hrac-pocitacovych-her.html ) kdo je vůbec Fatal1ty.

     

    Proč jsi se chtěl stát In-Game Leaderem?

    Dříve jsem na to měl hodně času, co se týče CoD 4 nebo WoT, teď už toho času moc není. Co mě motivuje je prostá a velmi simplicitní věc. Když člověk vidí, že jeho snaha padla na úrodné pole. Pro mne lepší odměny není. Proč jsem se chtěl stát IGL ? Protože prostě proto.

     

    Čeho bys chtěl jako In-Game Leaderem dosáhnout?

    Moje snaha už nesměřuje do Katowic, když se budeme bavit o mých soukromých ambicích. Směřuje k mladé generaci, aby se chopila otěží po nás a pokračovala v tom, co jsme započali. Chci jim ukázat, že když člověk umí věnovat čas a energii, tak se to vyplatí. Co si budeme povídat, když je ti přece jenom 18 tak máš na pro scéně větší vyhlídky, než když máš 32 a hypotéku. :D

     

    Vždycky jsi byl vůdčí osobnost a týmy vedl vpřed. Čím si myslíš, že je to způsobeno?

    Nevím asi geny, moje máma byla vždy panovačná. Moje přítelkyně zase říká že jsem tvarovatelný hodný hoch nebo hroch, už ani nevím.

     

    Tvoje schopnost zachovat chladnou hlavu při hraní her je úžasná! Máš nějakou radu pro ostatní hráče?

    Hlavně se z toho neposrat a hrát hlavou a ne emocemi, ty si nechte pro své slečny, které je určitě ohodnotí kladněji. Euforie ANO  Melancholie NE

     

    Máš nějakou zásadní herní radu pro mladší hráče?

    Lepší kule do svěráku nežli cheater v Counter – Striku. Dělám si srandu samozřejmě. Na každém záleží individuálně. Beru to z toho pedagogického hlediska . Svět se mění, hormony narůstají, ženy prsatějí :D Každý musí vědět co chce a podle toho se zařídit. Každopádně co poradím je že, trénink dělá mistra !

     

    Jak bys pomohl zlepšit mladším hráčům jejich psychickou stránku?

    Určitě je dobrý sport, tam se člověk částečně vybije nebo posílí. Večer, když po zaběhnutí 3 km usednu a hraju, mám úplně jinou energii než v klasický den, když dojdu z práce a nic moc nedělám. Pak už taky záleží na charakteristice člověka. Každý má problémy a každý je řeší jinak, to ale zase zatáčím do jiných odvětví.

     

    Čím to je, že jsi tak univerzální hráč, který se dokáže přizpůsobit v jakékoliv hře?

    Zkušenost, nic jiného v tom není. Bitevní pole je bitevní pole a střílet umí i opice. Důležitá část u člověka je  mozek. Každá hra má své know how a důležité je se nad tím zamyslet, vzít v potaz své zkušenosti, talent, predispozice a začít přemýšlet jak na to.

     

    Co bys řekl, že je tvojí největší předností v hraní?

    Jdu a dělám vše pro úspěch ne individuální, ale týmový. Dále jsou to zkušenosti, a nejspíše to, že jsem splachovací, prostě se z toho nepodělám. Život jde dál a chleba nebude levnější.

     

    Stalo se ti někdy že bys byl s nervy v koncích a proč (tzv. Syndrom vyhoření)?

    Každému se to někdy stane, takže i mě, zvláště když už jde do tuhého nebo se nedaří. Důležitá je komunikace s ostatními. Další důležitá věc je vztyčit nový cíl, čeho potřebuješ jako kapitán nebo IGL dosáhnout. Dáš si tím motivaci a důležité je, že se zbavíš všeho negativního. Je jedno, jestli se jedná o kapitána nebo obyčejného hráče, neváhej, protože jinak se nikam neposuneš.

     

    Litoval jsi někdy svého rozhodnutí, co se týká působení v klanu?

    Nikdy, vždy budu součástí až do konce, jsem pyšný a zároveň je mi ctí, že mohu působit mezi tak úžasnými lidmi jako je naše banda.

     

    S jakým členem FoX se vždycky skvěle pobavíš?

    Když je fajn „atmoška“ tak s každým, jsem prostě veselá kopa, ehm někdy.

     

    Kdo je podle tebe z FoX nejvíce obětavý ve hrách pro více hráčů?

    Podle mne je to náš Spider, protože i ve hře, a i v reálu už toho pro nás udělal strašně moc. Samozřejmě Dany je náš pokračovatel, který si vede skvěle a moc mu fandím a podporuji ho. Čím více bude v klanu takových lidí, tím lépe to bude pro náš klan i v budoucnu.

     

    Máš nějakou jedinečnou vzpomínku na událost spojenou s FoX Klanem?

    Těch je hodně, ať už ze srazů nebo přímo ze hry, takže uvádět nějakou konkrétní nemá smysl. To si člověk musí zažít sám.

     

    Především chci moc poděkovat Hayhovi, že mi poskytl rozhovor. Myslím si, že každý, kdo si přečte takové odpovědi by se měl zamyslet. Již druhý rozhovor, ve kterém můžete vidět, že to není jenom hraní her pro více hráčů. Je to především o sebezdokonalování, poznávání nových lidí a učení se mnohým víc, než jen klikat na myš a cvakat do klávesnice. Byť se bude jednat o zlepšení psychické stránky člověka nebo umět sám sebe vybičovat k lepším herním výsledkům.

     

    Děkuji ti Hayho, vážím si tvých znalostí, a především si tě vážím jako člověka. Přeji ti mnoho úspěchů jak ve hře, tak zvláště v životě.

     

    Jsem velice rád, že vám mohu zde poskytnout první rozhovor s panem Pavlem „Spider“ Stříteským. Pro začátek bych vás jen rád upozornil, že se jedná o nejdéle sloužícího člena a leadera klanu FoX. Zasloužil se o mnoho významných okamžiků v naší klanové historii. Je to pro mne nejen skvělý leader, ale také přítel a hráč. Chtěl bych mu poděkovat za roky jeho služby a za to, co pro nás kdy udělal. Ovšem teď už k našemu rozhovoru. Dámy a pánové tohle je náš leader.

    Jaká byla tvoje první hra pro více hráčů a zkušenost?

    Úplně první hrou byla Contra, na 16bitových Pegasuskách, ještě v devadesátých letech????. Pokud bychom měli brát první PvP zážitek, tak by to byl Duke Nukem 3D a Quake 2 v hernách. Pořád to bylo ale offline, svoje online PvP panictví jsem si schovával pomalu stejně dlouho jako to opravdové a tou vyvolenou hrou se stal SWAT 4 asi v roce 2008.

    Kolik ti bylo let, když si začínal s hraním her pro více hráčů?

    Už jsem to trochu naťuknul v předchozí otázce, čili v nějakých 7-8 letech Contra, 12-13 první PvP offline, a online v nějakých 23ti letech... Dost pozdě co? Ale nedivte se, internet byl poměrně vzácnost a díky bohu jsem zažil dobu, kdy děcky lítaly po venku a sportovaly, takže 100 kg mám až dneska.

    Jaká je dodnes tvoje nejoblíbenější hra?

    To se asi nedá říct, bylo jich spousta. To je jako s jídlem, někdy máš chuť na steak a někdy na svíčkovou se sedmi, i když na steak mám chuť vždycky, to je fakt. Určitě strašně moc času jsem strávil v Civilization, od 2. dílu jsem hrál každý. Pak zmíněný SWAT 4 má určitě speciální místo. Hodně svého času jsem strávil u Fifa 2004 na PS2, ve které jsem byl myslím dost dobrý, a taky kvůli tomu jsem neudělal vysokou – neopakujte tuhle chybu. Dál asi nemá cenu jmenovat, byl by to dlouhý seznam her.

    Máš nějakého herního partnera, se kterým se ti hraje vždycky dobře a máš ten správný odpočinek při hře?

    Rozhodně Hayha. Poskytuje přesný balanc mezi elitními dovednostmi, takže i něco uhrajeme, hlavně je to pohodář, známe se dlouho a je to prostě fajn. Jsme takoví dva veteráni (i věkově), když staří známí postupně odpadávají. Rád bych si zahrál i s mnoha dalšíma, ale buď už nehrají vůbec – Gene, nebo už nemají tolik času, anebo se nějak míjíme – Dany, Ali. Je tu i jeden, se kterým byla vždycky radost hrát, ale který už není mezi živými – Janny, to byl pohodář, na kterého nikdo z nás nezapomene.

    Měl jsi někdy nějaký herní vzor?

    Ne, neměl. Nikdy jsem profi scénu moc nesledoval. Ale mám sluchátka s podpisem od Fatalityho, který je určitě pravý ????. Ještě když jsem žral podobný věci, tak to byl fotbal – čili za mě fotbalista Ronaldinho. brazilská samba v raketový rychlosti s míčem přilepeným k noze a radost z každého pohybu na hřišti, z každý kličky, z každý přihrávky, na to byla radost pohledět. Pokud bych ale měl vypíchnout, nějaký vzor víc, kterému jsem se chtěl víc podobat, byl by to asi někdo jako Pavel Nedvěd nebo hokejista mých oblíbených Pardubic a reprezentant – Tomáš Rolinek. Prostě srdcaři, co nevypustí jediný souboj a na hřišti nechají pro tým i duši ;)
    Sorry za offtopic =D

    Co pro tebe znamená být leaderem klanu FoX?

    Obnáší to hlavně hodně starostí, času a energie, pokud chceš udržet nějakou aktivitu. A pokud si chceš udržet nějakou autoritu, tak si musíš získat respekt lidí tím, jaký jsi a co pro ně uděláš. To, že ti někde na webu nebo TSku vedle jména svítí v kolonce hodnost velitel nic neznamená. Časem mě to pohltilo natolik, že mě to za pár let vyčerpalo a musel jsem si dát od všeho klanového vedení i hraní dovolenou, ze které mě vytáhla až nová energie, kterou přinesl Dany.

    Proč jsi se chtěl stát leaderem?

    To je právě to, nechtěl. Když mě kdysi v roce 2009 bývalý velitel klanu, odcházející do herního důchodu, jmenoval novým velitelem, tak jsem to vůbec nečekal a mám pocit, že jsem nebyl sám. Ale asi pro to měl svoje důvody. Hodnocení jestli udělal dobře nebo špatně ponechám na jiných, mě ta role každopádně pohltila a dělal jsem, co bylo v mých silách a časových možnostech. Doufám, že se přece jen něco povedlo.

    Jaký je tvůj záměr s klanem FoX?

    Záměry a plány už ponechávám na nejmladším členovi našeho užšího vedení, na Danym. My, spolu s Hayhou, mu už v dnešních dnech poskytujeme spíš bezplatnou podporu, radu a usměrňujeme ho. Teda snažíme se. Každopádně současná cesta, je něco celkem nového a jsem osobně zvědav, co vše přinese. Každopádně klan teď jede jak nikdy, na TS je živo, máme různé týmy, které se aktivně účastní turnajů v různých hrách, a to je skvělé.  Doufejme, že živostnost tohohle projektu bude co nejdelší.

    Čeho bys chtěl jako leader dosáhnout?

    Já bych byl rád, aby naše komunikační kanály (TeamSpeak, web, forum, herní servery, …), poskytovaly přístav pro staré i nové známé. Aby věděli, že když tady zakotví, tak najdou někoho, s kým se jim bude hrát dobře a smysluplně. Aby to hraní, hlavně mladším, poskytlo i určitou formu sebezdokonalování do jejich budoucích osobních životů, aby se naučili týmové souhře, respektu, spolehlivosti. To by bylo fajn.

    Jak by ses hodnotil jako hráč?

    Nikdy jsem nebyl ten nejlepší střelec a skiller, ale vždycky jsem se nad soupeřem snažil vyzrát mozkem. Nějak ho přechytračit, udělat něco neočekávaného. Mnohdy z toho vznikne situace, kdy je to nečekané i pro mě a můj tým a ostatní mě „protlemí“.

    Tvoje klidné až mírumilovné chování při hrání je neskutečné a zároveň velice inspirující. Čím to, že jsi tak klidný hráč?

    Díky za kompliment. I když vždycky to tak v pohodě není. Ale asi to je dáno mojí optimistickou povahou. Hlavně vím, že vztekáním člověk ničemu nepomůže, a naopak dostává svoje spoluhráče do podobné nálady. Proto jsem se vždycky jak ve hře, tak i při fotbale, který jsem aktivně hrál, snažil spíš podpořit a hecovat spoluhráče, i když se situace zdá bezvýchodná.

    Jak bys poradil mladším hráčům, aby zlepšili svojí psychickou stránku?

    Tak zčásti je to dáno povahou. Někomu může i malá podpora sebe sama nakopnout. Hodně důležité je najít způsob, jak se vybít – mám na mysli sport, jakýkoliv jiný pohyb, partnerku/partnera, pak je člověk relaxovanější. A nehrát moc, když je člověk na*raný. Případně nějaký singleplayer na vybití vzteku, třeba Doom.

    Máš nějakou radu pro všechny hráče, se kterou by ses chtěl podělit?

    Myslím, že rádoby mouder už jsem vyplodil dost. Snad jen, hrajte hry, ale nezapomeňte žít reálný život. Všeho s mírou řekl bych.

    Stalo se ti někdy, že bys byl s nervy v koncích a proč (tzv. Syndrom vyhoření)?

    S nervy v koncích a syndrom vyhoření jsou, myslím, dvě různý věci. S nervy v koncích jsem snad asi nikdy nebyl. Když se člověk dostal do blbý situace, tak jsem si vždycky říkal, že je pokaždé nějaká cesta ven. Člověk musí pamatovat, že žádná kaše se nejí tak horká, jak se uvaří.
    Co se týče syndromu vyhoření, tak to se mi pravděpodobně stalo s vedením klanu, jak jsem zmiňoval výše. Ale to bylo v pohodě, jen jsem se na to prostě vyprdnul (ne tak lehkovážně, pořád má člověk nějakou odpovědnost k týmu), myslím to tak, že jsem tu činnost prostě opustil bez následků pro mě. Horší je když Vás to potká v práci. To jsem asi nezažil.

    Litoval jsi někdy svého rozhodnutí, co se týká působení v klanu?

    Ne nikdy. Díky klanu jsem poznal mnoho nových lidí. S několika z nich jsme se stali i, nebojím se říct, životními přáteli. Aby ne, když ty hovádka byly i na mé svatbě.

    S jakým členem FoX se vždycky skvěle pobavíš?

    Už asi nebudu nikoho vyzdvihovat, záleží, jak to sedne celkově jako nálada při hře, ale asi platí odpovědi jako na podobnou otázku výše.

    Kdo je podle tebe z FoX nejvíce obětavý ve hrách pro více hráčů?

    Pokud se bavíme o hře samotné, tak bych asi vyzdvihl Sonnyho, s kterým hodně hrajeme poslední dobou PUBG, ten kluk by vám klidně dal celou svoji výbavu, abyste měli čím střílet, však on si něco najde :-D. Samozřejmě, teamwork snad tak nějak funguje povětšinou a k tomu i ta obětavost patří.
    Pokud se bavíme o obětavosti pro chod klanu, tak jednoznačně Dany a Hayha, a samozřejmě všichni leadeři svých týmů. Protože věnovat čas řízení klanu, respektive týmu, to chce větší nebo menší dávku obětavosti vždycky.

    Máš nějakou jedinečnou vzpomínku na událost spojenou s FoX klanem?

    Nebudu přehánět, když řeknu, že jich je fakt ku*va hodně. Ty herní byly určitě už ve Swatu – vítězství v RD turnaji, pak ve WoT, kdy jsme brázdili mapu v klanových válkách nebo v BF3 se nám povedlo postoupit do 1. ligy na portálu Playzone, to byly výjimečné chvíle. No a pak jsou tu klanové srazy. A sorry jako, ale to se nedá popsat, to musíte zažít ;)

     

    Po přečtení takových odpovědí se člověk opravdu zamyslí nad tím, jestli hraní her je pouze o zábavě nebo jestli se vlastně jedná i o zdokonalování člověka a poznávání lidí, kteří se mohou stát vašimi přáteli na celý život.

    Mockrát ti děkuji za tento rozhovor Spider

    Sekce Rocket League a turnaj Faceit.com se znovu vydařil!

     

    Možná ani vás už nepřekvapuje další úspěšný turnaj z naší sekce Rocket League, kde kluci znovu dokázali svůj potenciál, a tak slaví další úspěch. Protože jsem nebyl aktivně v dění hry bude lepší, když vám sám jeden z těchto borců popíše stručně, jak se vše odehrálo.

     

    Micro Ice – kapitán týmu Rocket League.

     

    První zápas byl pro nás celkem „rozehřívačka“, stanuli jsme proti neznámému týmu, který jsme převálcovali 6:0 a 5:0, ale abych nepředbíhal nabrali jsme nového člena jménem Karol. Šikovný klučina s potenciálem, který se předvedl ve vší parádě. S týmem si sedl do noty a souhra je ohromná! Naše výsledky nikdy nebyly tak vypilované, jako teď. Náš potenciál a výkon vzrostl tak o 200%. Pak nám byl přiřazen soupeř vysoké kvality. V prvním zápase byl ve prospěch HexCom. Našemu novému hráči Karolovi se sám zaktualizoval počítač, což zapříčinilo výrazné zvýšení jeho ping připojení k serveru. Po aktualizaci jeho hodnota snímků za sekundu činila 10 fps a tudíž musel restartovat PC. První zápas jsme tedy prohráli 1:2. Ovšem to nás nakoplo, další zápas HexCom pouze sledovalo hru a naše kombinace vyhrála zápas 2:0. Soupeři poté vyhráli další zápas 1:0. Čtvrtou hru jsme vážně zabrali a vyhráli 3:1, čemuž dopomohl krásnou sólovou akcí Karol a další body jsme získali kombinací, kterou opět zakončil náš skvělý nováček. Pak se k míči dostali protihráči a nečekanou střelou z odrazu mě prostřelili. Nic se nedělo, protože jsme rychle odpověděli, po úspěšném bloku jsem dokázal nahrát na Karola, který sám zakončil. Tato rychlá akce soupeře dopálila. Skóre jsme otevřeli až po 3 minutách zápasu, když z mého centru skóroval Sami. Druhý gól pak padl rychle. Rychle jsem zahrál na Samiho ten pak na Karola a půl práce bylo hotovo. Zbývala 1 minuta do konce a náš soupeř se držel co to šlo. Zbývalo 20 sekund do konce a soupeř prostřelil Samiho, který chtěl překvapit, ale opak byl pravdou. Bohužel i to se v RL stává. Při stavu 2:1 soupeř hodně tlačil, ovšem u nás byla skvělá nálada a co bych to byl za kapitána, kdybych svůj tým nepodržel vtipkováním. Dal jsem skvělý obranný zákrok a vyvezl míč k soupeřově bráně. Tam jsem si s ním chvilku hrál, než byl konec zápasu. Výhra 2:1 nad HexCom. Jsme rádi za vítězství.

    Následně nás čekal francouzský tým, který nás po vítězné euforii vrátil zpátky na zem. Tento francouzský tým je mistrem Francie roku 2017, a proto jsme bohužel prohráli 3:0, ale to už nás ani tolik netrápilo. Pro nás byl největší úspěch prorazit skvělý tým z HexComu. Náš hlavní cíl byl splněn a hru s francouzskými hráči jsme brali spíše jako trénink a výzvu. Druhé místo nás velice těší, tudíž se teď budeme hodně soustředit na trénink a následnou kvalifikaci na MČR, která přijde příští rok. Budeme stále hrát a to na faceit turnajích popřípadě na oficiálních Rocket League turnajích.

    Aktuální sestava:

    Micro Ice – kapitán

    Sami

    Karol

     

    Tajmi – Bohužel kvůli zničenému PC nemůže dlouhodobě nastoupit což je veliká škoda.

    Ale všechno zlé je k něčemu dobré.

     

    Opravdu zajímavé čtení nám kapitán Micro Ice poskytl a doufáme, že v budoucnu zkusíme zajistit i nějaký ten živý vstup, abychom se mohli podívat, jak jim to jde v přímém přenosy.

    Tímto bychom rádi klukům z týmu Rocket League poděkovali za skvělý výsledek v turnaji a držíme palce do dalších zápasů.

    © 2017 FOX CLAN. All Rights Reserved. Designed By FOX CLAN